Piko 97651 - FYRA, Stuurstandrijtuig ICRm, 2e klas (HO|AC digitaal)
OverzichtStuurstandrijtuig ICR 2e klas FYRA V
Nieuw voor 2023: stuurstandrijtuig die past bij Fyra's ICR-rijtuigen. Met het nieuwe ontwerp van de ICR-wagens zet PIKO consequent de serie wagenfamilies voort die internationaal inzetbaar is. Het natuurgetrouwe model geeft perfect de karakteristieke vormen van het prototype weer en is het bewijs van de modernste malconstructie, die de mooiste gravures op het dak mogelijk maakt. Verzonken gemonteerde, getinte schijven karakteriseren het model net zo goed als de zeer gedetailleerde Y32-draaistellen, met afzonderlijk aangebrachte veerpakketten en replica-remschijven. Een veelheid aan liefdevol vormgegeven details onder de vloer van de wagen. Dit hoogwaardige model wordt gecompleteerd door een groot aantal accessoires die het rijtuig nog dichter bij het origineel brengen. Dankzij de binnenverlichting en sluitverlichting die eenvoudig achteraf kan worden aangebracht, zet de nieuwe PIKO-ICR-wagen ook in het donker perfecte accenten op de modelspoorbaan. Het model komt overeen met het ontwerp van de ICR-rijtuigen van Fyra in tijdperk V.
Specificatie | Omschrijving |
---|---|
Fabrikant | Piko |
Artikelgroep | Personenrijtuig |
Schaal | H0 (1:87) |
Stroomsysteem | AC (Märklin-systeem ~) |
Systeem | Digitaal |
Spoorwegmaatschappij | FYRA |
Tijdperk | 5 |
Lengte over buffers | 303 mm |
Minimale boogstraal | 358 mm |
Digitale interface | - |
Decoder | Functiedecoder |
Koppeling | NEM 362 met kk mechaniek |
Lichtwissel | LED, 3xwit/2x rood, digitaal schakelbaar |
Leeftijd aanbeveling | vanaf 14 jaar |